T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ANKARA / POLATLI - Ruhiye-İrfan Yurtseven İlkokulu

Haberler

Eyl

Eyl

Eyl

Eyl

Nis

Mrt

            Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Okul Öğrencilerinin Kılık ve Kıyafetlerine Dair Yönetmeliğince okulumuzda kıyafet uygulamasın belirlenmesi amacıyla “Okul Kılık-Kıyafet Belirleme Komisyonu” Okul Aile Birliğinin 13/03/2023 tarih ve 2 no’lu tavsiye kararı doğrultusunda toplanarak çalışmalarını sonuçlandırmıştır.Velilerimize yönelik uygulanan anketten ;

a-)  Mavi Önlük : 152

 b-)  Forma         : 223

        gelen sonuçlara göre okul kıyafeti uygulamasının Okul Aile Birliği’nce yeni bir forma belirlenmesi yönünde karar çıkmıştır. Bu karara istinaden "Okul Kılık Kıyafet Belirleme Komisyonu" toplanarak çalışmalarını sonuçlandırıp aşağıdaki şekilde kararlar almıştır.

1.       2023/2024 Eğitim-Öğretim yılından itibaren  dört yıl süreyle; okula kayıt yaptıran 1. Sınıf  öğrencilerin (ara sınıflar tercihte serbesttir) Okul Aile Birliği’nce belirlenen forma ile  okula devam etmelerine,

 

2.       Her kişi ve kuruluşa serbest rekabet ortamında fırsat eşitliği sağlamak amacıyla belirlenen kıyafetlerin okulun ilan panosu ile web sayfasında duyurulmasına,

3.       Anlaşmalı mağazamız bulunmamakta olup kıyafetler örneğine uygun olmak kaydıyla istenilen mağazalardan temin edilmesine,

4.       1.sınıflara kayıt yaptıran öğrencilerden; Komisyon kararına uygun olmayan ve Okul Aile Birliği’nce belirlenen forma dışındaki kıyafetlerin  kabul edilmemesine, ara sınıflarda  ise veli tercihine bağlı olarak mavi önlük yada forma tercihinde serbest bırakılmasına,

5.       Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî ve özel okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin kılık ve kıyafetlerine dair yönetmeliğin kılık ve kıyafet sınırlamaları ile ilgili hükümlerin uygulanmasına

        karar verildi.

1.       2023/2024 Eğitim-Öğretim yılından itibaren  dört yıl süreyle; okula kayıt yaptıran 1. Sınıf  öğrencilerin (ara sınıflar tercihte serbesttir) Okul Aile Birliği’nce belirlenen forma ile  okula devam etmelerine,

2.       Her kişi ve kuruluşa serbest rekabet ortamında fırsat eşitliği sağlamak amacıyla belirlenen kıyafetlerin okulun ilan panosu ile web sayfasında duyurulmasına,

3.       Anlaşmalı mağazamız bulunmamakta olup kıyafetler örneğine uygun olmak kaydıyla istenilen mağazalardan temin edilmesine,

4.       1.sınıflara kayıt yaptıran öğrencilerden; Komisyon kararına uygun olmayan ve Okul Aile Birliği’nce belirlenen forma dışındaki kıyafetlerin  kabul edilmemesine, ara sınıflarda  ise veli tercihine bağlı olarak mavi önlük yada forma tercihinde serbest bırakılmasına,

5.       Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî ve özel okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin kılık ve kıyafetlerine dair yönetmeliğin kılık ve kıyafet sınırlamaları ile ilgili hükümlerin uygulanmasına

        karar verildi.

Nis

 

RUHİYE İRFAN YURTSEVEN İLKOKULU ÖĞRETMEN-VELİ GÖRÜŞME  AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDE GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR.

Nis

Polatlı Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve ilköğretim öğrencilerinin toprakla buluşup tohumdan sebze ve çiçek yetiştirmesini amaçlayan ' Yerli Tohum Tanıtımı Projesi' öğrencilerle buluşmaya devam ediyor. Okullarda eğitim gören öğrencilere proje sayesinde bir tohumun gelişim sürecini yakından takip etme fırsatı bulacak. İthal hibrit tohum yerine, yerli ve milli tohum üretimini desteklemek amacıyla hazırlanan domates ve salatalık tohumları okulumuz öğrencilerine dağıtıldı.

Mrt

Öğrencilere "Ağaçlarla Güzel Dünya "şarkısı dinletilerek ağaçlar ile ilgili sorular soruldu.Ardından "Ormandaki Yaşam "adlı film izletilerek sorulara cevap arandı.Daha sonra öğrencilere "Ağaçlar"oyunu oynatılarak bilgiler pekiştirilmiş oldu.

Mrt

Yavru tema etkinlikleri kapsamında 4A sınıfı bu hafta çevre dedektifi oldular. Hava, su ve toprak kirliliğine dikkat çekmek için gördükleri kirliliklerin fotoğrafını çektiler.

Mrt

Okulumuz 4-a sınıfı öğrencileri yavru tema projesi kapsamında 1 hafta boyunca bulutların hareketlerini ve hava olaylarını yaptığı çerçeve ile gözlemleyerek not etti.

Mrt

2020 Ağustos ayından bu yana yürütmekte olduğumuz E Twinning Projesinde Kalite Ödülünü alarak Ulusal ve Ulusalar arası projelerde öncelik tanınma yolunda ilk adımı atmış bulunmaktayız. Emeği geçen başta Müdürümüz Oğuz Bilge SOYDEMİRE, Müdür Yardımcımız Ömer Lütfü TEKİNER'e Proje Ekibinde yer alan  ve çeşitli projeler yürüten Nazlı TAŞIN'a,Yıldız KAŞ'a,  ve diğer proje ekiplerine,tüm öğretmen arkadaşlarımıza öğrenci ve velilerimize teşekkür ediyoruz.

Mrt

Çanakkale Zaferi'nin tarihimiz ve bağımsızlığımız noktasındaki önemini, bu zafer sırasında gösterilen milli birliğimizin, sanatın değişik alanlarında ifade edebilmek, konuyla ilgili yeni ve özgün metinlerin ortaya çıkarılmasına zemin hazırlamak amacıyla "18 MART ÇANAKKALE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ" kapsamında İlçemiz genelindeki İlkokul öğrencileri arasında resim dalında düzenlenen yarışmaya katılım için okulumuzda düzenlediğimiz elemelerde yarışmanın şartnamesine uygun hazırlanan 3/C sınıfından Azra Ecrin AKDOĞAN öğrencimizin eseri layık görülmüştür.Kendisini tebrik ediyoruz.

Şbt

Temassız Çocuklar Mesafesiz Oyunlar Projesi 9 Şubat 2021 Güvenli İnternet Günü ortak ürün çalışması ile çocuklar çizdikleri harfleri boyayarak ve ortak etkinlik gerçekleştirerek Güvenli İnternet Günü için farkındalık oluşturdular.

Şbt

2004'ten bu yana her Şubat ayında, - Avrupa Komisyonu'nun* desteğiyle Avrupa Güvenli İnternet Merkezlerini içeren Insafe/INHOPE ağı tarafından organize edilen – Güvenli İnternet Günü, 170'den fazla ülkede çevrimiçi güvenlik takviminin önemli bir dönüm noktası olmuştur.

Bu sene; Güvenli İnternet Günü, 9 Şubat 2021 tarihinde kutlanacak ve dünyanın dört bir yanındaki milyonlarca destekçisi "Daha iyi bir internet için Birlikte" güçlerini birleştirecekler. COVID-19 kısıtlamalarına uygun hale getirilen kutlamaların bu sefer biraz farklı görünebileceğinin farkında olsak da, SID 2021'in yine de canlı ve ilgi çekici bir kutlama olacağını ummaktayız. Yapılacak olan kutlamalar sayesinde, pandeminin bir sonucu olarak artan teknoloji kullanımımız üzerine düşünme fırsatını yakalayacağız.

 

Öğretmenler, eğitimciler ve sosyal hizmet uzmanları, öğrencilerini çevrimiçi dünyada daha iyi bir şekilde gezinebilmeleri için ihtiyaç duydukları dijital okuryazarlık ve eleştirel düşünme becerileriyle donatarak daha iyi bir İnternet oluşturulmasına yardımcı olabilirler.